2017. január 23., hétfő

Hogyan tovább?

Sziasztok!

Azt hiszem, rossz hírrel kell szolgálnom. A mostani felállás szerint úgy tűnik, blogunk bezárja kapuit. Személy szerint nagyon szerettem csinálni a kritikaírást és az inspirációgyűjtést - mikor 13 éves voltam. Én sajnos rég kinőttem ebből, eluralkodott rajtam az önbizalomhiány, nem érzem azt, hogy lenne bármi jogom kritizálni mások alkotásait - hiszen amatőr vagyok én, mint mindenki. Nem vagyok egy felsőbbrendű lény, aki mindent megmondhat.

Az egész úgy alakult, hogy Angel, blogunk harmadik szerkesztője, aki a filmkritikákat vállalta, február után felszívódott. Saját blogján tevékenykedik, viszont nálunk teljesen inaktív, eltűnt. Mi ketten - Hédi és én - próbáltuk fenntartani az oldalt, egy ideig működött is - egész pontosan júliusig. Azután - ahogy látjátok, eltűntünk. Én próbáltam a személyes blogommal foglalkozni, és az iskola is képbe jött. Táboroztam, írtam, egyszerűen kiélveztem a nyarat. Szeptembertől pedig mindenki tudja a történetet. Most, hogy elült a félév, jöhetnénk vissza - illetve jöhetnék. Hédi is felszívódott, neki alig volt ideje, és ezzel abszolút nem bántom - megérthető. November táján azonban eltűnt a bloggervilágból, mint író, így egyedül maradtam. Én pedig fent kifejtettem miért nem folytatom.

Köszönünk mindent nektek. Remélem, mindenkinek csodálatos éve lesz, minden jót nektek!

Elköszön,
Vic

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése