2016. május 3., kedd

Zeneajánló - Áprilisi kedvenceim

annyeonhaseyo! 

Majdnem egy hónap kihagyás után megérkeztem, mégpedig ismét egy zeneajánlóval, mégis rendhagyó módon. Ugyanis ezúttal nem random zenéket választok ki képekkel, hanem azokat a darabokat, amelyeket áprilisban rengeteget hallgattam, megszerettem. összesen hat darab videoklipet osztok meg veletek, remélem nektek is tetszenek, belehallgattok! ^^
Warning: főként k-pop, azaz koreai pop videókat találhattok a mostani listámon.


#6 - Bigbang - BANG BANG BANG
Ezzel a számmal már találkozhattatok egy régebbi ajánlóban, mégis, még áprilisban is rengeteget hallgattam. Sőt, ez a banda, aki megismertette velem a k-popot.




#5 - GOT7 - Fly
Nem is olyan régen rákaptam komolyabban a k-popra, így egyre több banda után megtaláltam ezt a remekművet.





#4 - NCT U - The 7th Sense
A blogon szintén művelődő barátosném világított a fiúkra, és azonnal rájuk akadtam. Fiatalok, de mégis megvan bennük az, ami kell a népnek. Upsz. Jeremy open your rice!



#3 - BTS - Young Forever
Bizony, biasbandám comeback-je hatalmas siker lett, nem csak számos A.R.M.Y szemében, az enyémben is. Végigsírtam az egészet, mivel csodálatosra sikeredett nem csak a videoklip, hanem a dal is.



#2 - Boys Republic: Get Down
Listánk második helyére került az eddig felfedezetlennek vélt formáció száma, a Get Down. A szám, meg kell hagynom, fülbemászó, már az első hallgatáskor visszatekertem, hogy újra és újra hallhassam a sorokat. Az biztos, hogy egy újabb rajongóval bővült a táboruk. Maga a klip pedig brutális, eszméletlen.



#1 - BTS - Fire
A lista elején pedig a nagy sikerű Fire került, nem is csodálom. Öt óra előtt tíz perccel már tűkön ülve vártam, hogy a csatorna kidobja, és 15. megtekintőként tomboltak érzéseim a monitor előtt. Egyszerűen zseniális lett.



A következő bejegyzésben: Animeajánló - az alapoktól az igazán ritkákig


Ssak da bultaewora, Bow wow wow,



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése