2015. december 21., hétfő

ulzzangneko kritikái: Kutyasors

Üdv, csillámpónik! :3
Ma egy újabb kritikával érkeztem, ami nem más, mint ZoEDalja blogja, a Kutyasors.

MÁR MOST TISZTÁZZUK, A BLOG ÍRÓJÁT NEM AKAROM MEGSÉRTENI A KRITIKÁMMAL!
Én csak leírom az őszinte véleményemet, mert nem akarok hazugságoktól csöpögő istenítéseket írni!



 ~ Cím ~
Amikor a kritikát kérted, a blog címe még ZoEDalja volt, megegyezve az írói neveddel. Azóta ez változott, a blog a Kutyasors címet kapta, ami (szerintem) teljesen illik a történetre. Bevallom, nekem is volt (és van) egy RockH nevet viselő blogom, szóval ne aggódj, nem tartalak egoistának! ;) Viszont nagyon szúrta a szemem, hogy a cím a blog működése alatt változott, ami miatt pontlevonás jár. 
5/4 

~ Kinézet ~
Na igen, a design. A fejléc és a design fekete-szürkéskék színe szerintem így együtt lehangoló. Javítottál valamit, azzal, hogy a szöveg háttere fehér, de amikor valaki belép az oldalra, először a fejléc, és annak háttere üti a szemét. Ajánlom a javítást, viszont én nem a fejlécet, hanem a design-t cserélném ki. Önmagában a fejléc túl magas, ez egyértelműen hiba. A Kutyasors cím túlságosan fent van, és a betűmérete (a design nagyságához viszonyítva) kicsi. Az alatta lévő idézet is kaphatott volna valamiféle nagyságot, így szinte elveszik a fejlécen. A helyedben én inkább egy kutyás idézetet biggyesztettem volna oda, nem ezt.
5/2 

~ Elrendezés ~
A két oldalsáv helyett csak egyet tennék, azt is jobboldalra. A fülszöveg túl hosszú, ráadásul a szóismétlés sem maradt el: a ,,fogalmad sincs'' után egy kicsivel újra megjelenik ez a kifejezés, illetve a ,,csöppet'' mellett a ,,belecsöppensz'' is megtalálható, nem is olyan messze. A fülszöveg elején sokáig ecseteled, hogy mi is a helyzet, már-már költőin, de itt nem ez kell. A fülszöveg arra van kitalálva, hogy az olvasó kedvet kapjon a történethez, nem arra, hogy már az elején megunja.
A Magamról modult az Archívum alá tenném, főleg, hogy a bemutatkozásod terjedelme nem mondható rövidnek. Feliratkozás-t és Chat-et nem találok sehol, ami miatt ha olvasni szeretném a történetet, újra és újra rá kell keresnem a blogra, chat nélkül pedig csak kommentben lehetséges bármiféle üzenet.
5/0 

~ Történet ~
 A történet alapötlete elképesztő. Még sehol nem találkoztam egy állat szemszögéből leírt történettel, pedig biztosan van néhány. Úgy tűnik, csak olyan blogokkal találkozom, ahol a történetre több időt fordítanak, mint a kinézetre, pedig egyaránt kéne mindkettőre. Viszont örülök, hogy legalább a sztori igényes, ugyanis nekem ez a legfontosabb szempont. Bátran mondhatom, hogy írónak születtél.
5/5 
Összesen. 20/11

CSAK ÍGY TOVÁBB! :)

RockH

 

2 megjegyzés:

  1. Köszi a kritikát:) Próbálok majd minden tőlem telhetőt megtenni a javításért, sokat segítettek az észrevételeid.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Természetesen örömmel vállaltam és készítettem a kritikát, nincs mit köszönni. :) További jó blogolást! :3
      RockH

      Törlés