2015. december 9., szerda

ulzzangneko kritikái: Life is good with love

Hellóka Csillámpónik! :3
RockH vagyok. A bemutatkozásban részletesebben is olvashattok rólam, ha szeretnétek!

MÁR MOST TISZTÁZZUK, A BLOG ÍRÓJÁT NEM AKAROM MEGSÉRTENI A KRITIKÁMMAL!
Én csak leírom az őszinte véleményemet, mert nem akarok hazugságoktól csöpögő istenítéseket írni!

A kérés CrazyTiny-től érkezett, hogy véleményezzem a Life is good with love című blogját.


~ Cím ~
A cím nekem egy kicsit hosszú, de könnyen megjegyezhető. Egy dolog viszont elgondolkodtatott; a Life is good with love nem tükrözi pontosan a blogod fő témáját, ami nem más, mint a homoszexualitás, azon belül is a leszbikusság. A címet látva, először egy lovestory-ra gondoltam, ami részben igaz is, ám nem teljesen. Ne érje meglepetés az olvasót! Én boldogabb vagyok, ha egyből sikerül rájönnöm a történet témájára, ami itt nem történt meg, és szerintem sokan vannak így ezzel mások is. Ezen viszont már nem érdemes változtatni.
5/3

~ Kinézet ~
A design számomra túl piros. A narancssárga nem segített rajta, csak rontotta az egészet. Én a helyedben fehérrel javítanám, az sokat tudna dobni rajta.
A fejléc sok szempontból nem tetszett. A két odatett nőt nem ismerjük a történetekből, a szereplőkről kirakott képek egyike sem mutatja őket. A jobb oldali könyökét levágtad, és ha jól láttam, a hajából is nyisszantottál egy kicsit. Az utóbbi nem szembetűnő, de ha valaki jobban megnézi, zavaró lehet. Nekem a hónalja is meglepődést váltott ki belőlem, a furcsa testrész egy összerakott játékbabára emlékeztet. A bal oldali rózsába tett szivárványszín is ütötte a szemem. Nem lenne gond vele, ha máshol is találnék ilyen árnyalatot, de piroson és narancssárgán, és rózsaszínes színeken kívül sehol sem találok ilyesmit. A futó lány tetszik, jól tetted, hogy beraktad. A címnél a betűméretet feljebb vehetnéd, és ne az igazi, hanem az írói neved írd oda.
5/1

~ Elrendezés ~
Kezdem az elején. Az oldalsávnál a Rendszeres olvasók-at a chatbox alá tenném, utána a Látogatók-at, majd a Mit olvasnál?-t. Beraknék egy szereplők, illetve részek modult is, ugyanis eléggé nehezen igazodtam ki a történetek össze-vissza található fejezetei között.
5/3

~ Történet ~
Gyönyörűen írsz. A szavakat tökéletesen formázod, és helyesírási hibákat is csak itt-ott találtam. Ne hagyd abba a blogolást, ezt neked találták ki!
Maguk a részek se nem túl rövidek, se nem túl hosszúak. Viszont néhol érthetetlen volt a történet, főleg a Mom&Mom 2. részében,ott igencsak összezavarodtam.
A sok szereplő hibájára a nevek nem maradtak a fejemben, csak néhány. Ne aggódj, mire kijön az ezredik része egy történetnek, már bizonyosan fel fogom tudni sorolni az összes karaktert.
Az egyetlen részből álló novellát befejezetlennek találtam, pedig a lezáró mondta eléggé meglepett.
A kedvencem a My beloved stripper girl, és a Love at first sight.
5/4
Összesen: 20/11

CSAK ÍGY TOVÁBB! :)

RockH

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Köszönöm a kritikát!
    Talán szólnom kellett volna, hogy a kinézetet nem én készítettem... A cím alatt a készítő neve szerepel. De igazad van, meg kellene változtatni, nekem is nagyon rózsaszín, csak mindig halogattam.
    A címről azt szeretném mondani, hogy direkt próbáltam nem kihangsúlyozni a leszbikusságot magát, csak azt, hogy szerelmes blogról van szó. Tudod, mert az is ugyanolyan szerelem, mint a heteró szerelem :)
    Az én kedvencem a My beloved stripper girl. Imádom írni ^•^
    Valamint lehetne egy kérdésem? Mit gondolsz, az úgy elég, hogy az oldalaknál az eddigi irományok pontban lefordítom a történetek címét, vagy az adott történeteknél is kellene?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Nincs mit köszönni, szívesen írtam a kritikád.
      Szerintem a részek elejére nem kell odaírni a címek fordítását, elég az eddigi irkálmányok modulban.
      További jó blogolást!
      RockH

      Törlés